loadingimg

Wczytuję dane...
ABC zakupów


abc zakupów tytuł

Aby dokonać zakupów w naszym sklepie nie musisz się rejestrować!

W 3 etapie zostaniesz poproszona / poproszony o podanie danych dostawy.


     torba             abczakupy porejestr 

Jeżeli jednak zdecydujesz się założyć konto w naszym sklepie, będziesz mógł/mogła z łatwością sprawdzać status swojego zamówienia, 

a co najważniejsze będziesz mogła skorzystać z dodatkowych promocji i niespodzianek, które przygotowujemy z myślą o naszych stałych klientach.

Rejestrując się otrzymasz od nas kartę Klub frutti di mamma.  Więcej o karcie w zakładce "Klub frutti di mamma".

karta klubowa



    torba               zakupy krok po kroku


Krok 1Jeżeli zdecydujesz się zakupić dany produkt, w karcie produktu kliknij      kup teraz 

Pojawi się okienko, w którym zaznaczysz liczbę sztuk, jaką chcesz zakupić np. 1szt. 

Następnie możesz kontynuować zakupy, klikając w przycisk       kolejny produkt

lub zakończyć zakupy, w tabelce poniżej wybierając rodzaj przesyłki, wówczas pojawią się jej koszty oraz sposób płatności.

Jeśli posiadasz kupon rabatowy, bon podarunkowy lub kartę frutti di mamma, wpisz jego numer w odpowiednim okienku, aby od kwoty zakpupów została odjęta kwota upustu.
Następnie kliknij przycisk:   do kasy   obok tego przycisku będzie pokazana kwota do zapłaty (wartość zamówienia + koszty przesyłki).


Krok 2.  Po przejściu do kasy pojawią się opcje zakupów:

jeśli posiadasz już konto - zaloguj się,

jeśli nie posiadasz konta - możesz wybrać jedną z opcji:    chce sie zarejestrować

                                                                                                         bez rejestracji



Krok 3.   Po wybraniu opcji zakupów zostaniesz poproszona / poproszony o dane dostawy
adres e-mail, na który zostanie wysłana do Ciebie wysłana informacja o Twoim zamówieniu (w której zostaniesz poproszona/y o jego potwierdzenie),
kraj,
imię i nazwisko,
numer telefonu, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować w pilnych sprawach lub kurier dostarczający do Ciebie przesyłkę,
adres dostawy - tam, gdzie paczka ma dotrzeć: Twój lub osoby, którą chcesz obdarować,
oraz danych do faktury, jeśli sobie jej zażyczysz zaznaczając odpowiednie okienko - prosimy, abyś zadbała / zadbał o prawidłowe dane,


Krok 4.  Wyświetli się tabela podsumowująca Twoje zamówienie: wszystkich produktów wraz z ich zdjęciami, abyś mogła / mógł łatwo podjąć ostateczną decyzję i zostaniesz poproszona / poproszony o potwierdzenie zamówienia. Tam również możesz wpisać w uwagach np.: "proszę spakować w wybraną przeze mnie torbę lub papier", będziemy mogli wtedy skuteczniej zrealizować Twoje oczekiwania.

Aby potwierdzić zamówienie kliknij:   potwierdź


Krok 5. Podsumowanie. Na adres maliowy, który podałaś / podałeś zostanie wysłana do Ciebie wiadomość z wszystkimi danymi dot. zamówienia,

aby go ostatecznie potwierdzić kliknij w podany tam link.

Następnie dokonaj wpłaty, masz na to 7 dni roboczych, chyba, że wybrałaś / wybrałeś opcję "za pobraniem" wówczas Twoje zamówienie zostanie przez nas skompletowane i nadane do wysyłki.

W każdej chwili, logując się do panelu klienta, możesz sprawdzić status Twojego zamówienia. 
Jeżeli z jakichkolwiek powodów chcesz zrezygnować z zamówienia, skontaktuj się z nami, najlepiej telefonicznie, abyśmy mogli sprawdzić, czy jeszcze nie zostało wysłane i wówczas je anulować.


Wysyłka.

Aby dowiedzieć się więcej na temat wysyłek wejdź w zakładkę   wysyłka


Prezent.        
 prezent

Spróbujemy Ci pomóc w dokonaniu zakupu prezentu o wartości np. 50zł, 100zł, 150zł itd. A jeśli kwota, którą chcesz przeznaczyć na prezent jest inna - napisz do nas, znając dobrze ofertę naszego sklepu możemy Ci zasugerować zestawy do wyboru.  

Jeżeli to, co kupujesz ma być dla kogoś prezentem, możemy Ci w tym pomóc! Aby dowiedzieć się więcej kliknij    jako prezent

Zwroty.

Jeżeli zwracasz towar w ciągu 10dni od jego otrzymania - masz takie prawo przy zawieraniu umów na odległość - czyli dokonywanie zakupów np. w naszym sklepie - wypełnij formularz zwrotu - jest to istotny dla nas dokument, dostępny tutaj formularz zwrotu towaru 

Jeżeli zwracasz towar ze względu na jego wady lub niezgodność z opisem - składasz REKLAMACJĘ. Przed wysłaniem reklamowanego towaru skontaktuj się z nami, najlepiej mailowo, ustalimy sposób realizacji reklamacji. Dołącz wówczas pismo reklamacyjne, w którym napisz:

  • kiedy zakupiłeś/zakupiłaś towar, podaj nr rachunku lub wyciąg z konta, na którym widnieje przelew na nasze konto z tytułem zapłaty (nr zamówienia, lub faktury) 
  • kiedy stwierdziłeś/stwierdziłaś wadę
  • co to za wada
  • i w jaki sposób powstała

    Więcej na ten temat  w zakładce "reklamacje, zwroty" w dolnym menu sklepu.