Wczytuję dane...
Wysyłki

W kilku słowach:

Iększość towarów wysyłamy w 24 godziny (robocze), żeby wysłać inne, które są na zamówienie, lub z personalizacją, potrzebujemy nieco więcej czasu.

jeśli chodzi o zależność między płatnością a wysyłką -

1. płatności on line i za pobraniem - traktowane są tak samo - zamówienie od razu przekazywane jest do realizacji.

2. płatność na konto - produkty zostają zarezerwowane i czekają 7 dni na zaksięgowanie na naszym koncie - wówczas zamówienie zostaje skierowane do realizacji lub anulowane, jeśli płatność nie zostanie odnotowana.

3. w niektórych przypadkach godzimy się na przesłanie do nas potwierdzenia przelewu i również od razu kierujemy zamówienie do realizacji.

Poniżej dokładniej, wg regulaminu:

1.  Zasady wysyłki towarów/usług:

1.1.        Przy każdym Towarze podany jest termin realizacji Zamówienia.
Realizacja zamówienia oznacza: skompletowanie produktów zgodnie z Zamówieniem Klienta i zlecenie odbioru Towaru osobom trzecim, czyli firmie kurierskiej lub nadanie jej paczkomatami.

Wysyłka Zamówienia potwierdzonego zostanie zrealizowana nie później, niż w ciągu podanego przy Towarze terminu realizacji licząc od daty zaksięgowania wpłaty na koncie Sklepu lub otrzymania potwierdzenia Zamówienia przez Klienta, jeśli wybrał opcję wysyłki za pobraniem.
W przypadku zakupu przez Klienta w jednym Zamówieniu Towarów o podanych różnych terminach realizacji, terminem realizacji całości Zamówienia będzie najdłuższy podany przy jednym ze wszystkich zakupionych Towarów.

1.2.        W dniu zaksięgowania przez Sklep całości zapłaty za zamówiony Towar Sklep poinformuje Klienta o możliwym najszybszym terminie wysyłki Towaru. W przypadku, gdy Sklep z przyczyn od siebie niezależnych nie jest w stanie zrealizować potwierdzonego Zamówienia w podanym przy Towarze terminie realizacji Klient zostanie o tym fakcie poinformowany a dalsze postępowanie zostanie z nim uzgodnione.

1.3.        Przy zakupie Towaru na kwotę do 499 zł brutto na prośbę Klienta Sklep realizuje za pośrednictwem Paczkomatów lub firm kurierskich TNT, Fedex lub DPD odpłatny transport zakupionego Towaru na wskazany przez Klienta adres na terenie Polski. Wyboru firmy kurierskiej Klient może dokonać sam, lub powierzyć go właścicielowi Sklepu. W przypadku powierzenia wyboru właścicielowi Sklepu koszt transportu zależy każdorazowo od wymiarów i wagi zakupionego towaru i jest dokonywany zawsze z korzyścią dla Klienta. Koszt wysyłki doliczony jest do rachunku lub faktury wystawianej dla Klienta. 

1.4. Koszty wysyłki na terenie Polski:

Paczkomaty (max. rozmiar paczki - 41x38x64cm): 10zł

Przesyłka kurierska: przedział do 3 - 30kg: 15zł

Przesyłka kurierska za pobraniem: 20zł

powyżej 30 kg - jest to paczka wielkogabarytowa:

ceny ustalamy na podstawie indywidualnych wycen od firm kurierskich.

transport mebli - zestawów, dokonywany jest na paletach, lub jako przesyłka wielkogabarytowa (pojedyncze sztuki) przewoźnik dostarcza paletę od 48-72 godz., na wskazane miejsce - pod dom, lub pod blok mieszkalny. 

Koszt przewozu palety zależy od wagi - ustalamy na podstawie indywidualnych wycen od firm kurierskich.

W przypadku wysyłki za granicę, prosimy o kontakt, w celu ustalenia jej  formy i kosztów.






wysyłka0zł 

1.5.        Przy zakupie towaru na kwotę powyżej 499 zł brutto transport Towaru na wskazany przez Klienta adres na terenie Polski pokrywa Sklep i dokonuje on sam wyboru sposobu dostawy. Nie dotyczy mebli i innych towarów, które ważą więcej niż 30kg i/lub wymagają wysyłki paletowej.

1.6. Jeśli przy odbiorze przesyłki Klient stwierdzi, że towar jest uszkodzony (chyba, że sposób uszkodzenia wskazuje na uszkodzenie podczas transportu) lub niezgodny z Zamówieniem ma prawo do odmowy przyjęcia Towaru i zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania tego faktu Sklepowi. Sklep zobowiązuje się przygotować prawidłową dostawę niezwłocznie po otrzymaniu od Klienta powyższej informacji.

1.7  Jeśli przy odbiorze Klient stwierdzi uszkodzenie towaru, które mogło powstać w czasie transportu, prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody.

Jeśli kurier pozostawi przesyłkę, pod nieobecność odbiorcy, u innej osoby, np. sąsiada, lub pod drzwiami (chyba, że tak umówiliście się Państwo z kurierem telefonicznie) - prosimy o przesłanie do nas takiej informacji.